31 Mart 2010 Çarşamba

istediğimiz her şey, istemeye eğitildiğimiz için

Published by konusuruz at 09:51


prenses prenses arkamdan "gerçekten kadın olmayı hiç istemedim," diye bağırıyor. "beni bekle!" diye bağırıyor. "bunu yapmamın tek sebebi, yapabileceğim en büyük hata olduğunu düşünmemdir. çok saçma ve yıkıcı ve kime sorsan benim hatalı olduğumu söyler. o yüzden bunu yaşamaya karar verdim," diye bağırıyor.

brandy "anlamıyor musun? hayatı doğru düzgün yaşamak için eğitilmişiz biz. hata yapmamak için" diyor. brandy "ne kadar büyük bir hata yaparsam, o kadar kurtulma ve gerçek yaşama şansım olacağını farkettim," diyor.

(..)

"gerçek keşiflerimizin hepsi kaostan çıkıyor," diye bağırıyor brandy, "yanlış, aptalca ve salakça görünen yere gitmekten çıkıyor."

chuck palahniuk, invisible monsters (syf: 178)

0 yorum:

Yorum Gönder